Anunt angajare
Titlul postului: Consilier vanzari si administrator magazin incaltaminte si accesorii Hotstepper.
Cerintele angajatului:
1. Studii medii / superioare.
2. Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj.
3. Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu( scris, citit), cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj.
4. Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office( Word, Excel, PowerPoint), Internet tools.
5. Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente.
6. Fluenta verbala
7. Personalitate dinamica, comunicativa si organizata.
8. Loialitate si confidentialitate
Descrierea postului:
1. Asigurarea unui flux informational eficient intre departamentul de productie, vanzari si administrare comenzi site.
2. Asigurarea bunului mers al magazinului.
3. Vanzarea si promovarea produselor si serviciilor Hotstepper in cadrul magazinului fizic.
4. Rapoarte, informari si comunicari generale.
5. Stocarea si inventarierea produselor in timp real.
6. Facturare clienti.
7. Intocmire lista saptamanala pentru consumabile si necesar recuzita magazin.
8. Managerierea comenzilor.
Pachet salarial / beneficii:
1. Pachet salarial atractiv + bonusuri lunare.
2. Mediu de lucru placut si profesionist.
Candidatii interesati pot trimite pana la data de 08.02.2015 un Curriculum Vitae insotit de o scrisoare de intentie si fotografie( scrisoare de recomandare este binevenita) prin e-mail la adresa contact@hotstepper.ro cu titlu Angajare Hotstepper.
Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu , a carui data va fi stabilita de comun accord.
Toate canditaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
Canditaturile care nu vor indeplinii conditiile minimale solicitate in specificatiile postului nu vor fi selectate.
Compania isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.